Ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van de VBR werd in 2010 de VBR Publicatieprijs ingesteld. De prijs wordt jaarlijks toegekend aan de auteurs(s) van het wetenschappelijk tijdschrift-artikel dat de meest belangwekkende bijdrage leverde aan de kennis en verbetering van het burgerlijk recht in brede zin. Een deskundige jury kiest uit alle inzendingen de meest prominente wetenschappelijke publicatie die in het betreffende jaar op het vlak van het burgerlijk recht verscheen. De juryleden zijn: prof. dr. mr. A.U. Janssen (RUN), prof. mr. C. Mak (UvA), mr. S.Y.Th. Meijer (NautaDutilh), prof. mr. C.M.D.S. Pavillon (RUG) en prof. mr. T.J. de Graaf (UL).

VBR Publicatieprijs 2024

Wilt u een publicatie uit 2024 nomineren voor de VBR Publicatieprijs 2024? U kunt zowel uw eigen publicatie(s) als die van anderen nomineren. Lees de details in het juryreglement . Stuur uw nominatie in naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van "nominatie 2024".